Blog

Awards

Awards

KataNya-Muk!

If you talk about your future
its not about your friend, your boy, or even your parents

it's all about YOU!


-@R4
(let's Do IT!)

Nyamukpers.com

Chit-Chat


ShoutMix chat widget

Aku (Chairil Anwar)

6.1.11 - - 0 Comments

AKU

Kalau sampai waktuku
'Ku mau tak seorang kan merayu
Tidak juga kau




Tak perlu sedu sedan itu

Aku ini binatang jalang
Dari kumpulannya terbuang

Biar peluru menembus kulitku
Aku tetap meradang menerjang

Luka dan bisa kubawa berlari
Berlari
Hingga hilang pedih peri

Dan aku akan lebih tidak perduli

Aku mau hidup seribu tahun lagi

Maret 1943

This entry was posted on 7:22:00 PM You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

Post a Comment